+38 (0332) 24-71-52Підтримка: Пн-Пт, 10:00-17:00

Робота з системою

DLET (Distance learning environment for teachers)

Основні переваги:

  • Дизайн системи адапаптивний під всі види пристроїв: компютери, ноутбуки, планшети, смартфони.
  • Зручна робота в системі.
  • Система структурована і розроблена суто під потреби очно-дистанційної форми ІППО.
  • Розмежування прав доступу: адміністратори, куратори, слухачі.

Адміністратор

Функціональні можливості:

  • Управління текстовою інформацією на сайті.
  • Управління розділом FAQ (для слухачів, кураторів та адміністраторів).
  • Гнучке налаштування системи (емейли, прохідні бали, час тестування, ...).
  • Введення блогу.
  • Управління форумами.
  • Управління кураторами і слухачами. Управління адміністраторами (VIP-доступ).
  • Можливість авторизуватись будь-яким слухачем чи куратором в системі і побачити систему від імені вибраного користувача.
  • Створення курсу поетапне і зручне:
    • внесення базової інформації про курс 
    • завантаження всіх підготовлених матеріалів і їх сортування, групування.
    • створення і управління тестуваннями.
    • додавання подій в календар.
  • На кожен заїзд (період) слухачів створюється ПЕРІОД проходження курсу, де по вже готовому курсу вноситься лише така інформація:
    • початок і завершення заїзду, активність даного періоду.
    • проставляння дат здачі здачі тестувань і внесених раніше подій в календарі.
  • Висвітлення активних періодів проходження курсів:
    • перегляд слухачів курсу.
    • перегляд успішності проходження курсу всіма слухачами.
    • перегляд активності(хронології) проходження курсу.
    • загальний перегляд проходження курсу.
    • Формування звіту в PDF-форматі проходження курсу по вибраному періоду.
    • Формування звіту в PDF-форматі слухачів курсу з персональними даними.
    • Формування звіту в PDF-форматі проходження курсу по вибраному періоду і слухачеві.
    • перегляд надісланих практичних та творчих робіт.
  • зручне модерування форуму.
  • перегляд успішності тестування, в тому числі перегляд конкретного тестування слухачем.
  • автоматична перездача при незарахованому або непройденому тестуванні.
  • ручний дозвіл на перездачу з визначенням термінів.
  • Організація вебінарів.

Куратор

Функціональні можливості:

  • управління профілем.
  • участь у форумах.
  • участь у вебінарах.
  • перегляд і оцінювання практичних та творчих робіт.
  • перегляд списку слухачів курсу.
  • перегляд успішності проходження тестування слухачами.
  • перегляд активності(хронології) проходження курсу.
  • перегляд успішності по вибраному періоді і слухачеві (можливість формувати звіт).
  • зворотній звязок зі слухачами. Відповідь на поставлені ними питання та інше.
  • сповіщення на ел. пошту про надіслані матеріали від слухачів, питань в чаті, та повідомлень на форумі.
  • календар подій.

Кафедрал

Функціональні можливості:

  • управління профілем.
  • участь у вебінарах.
  • перегляд і оцінювання практичних та творчих робіт (вибрані адміністратором).
  • зворотній звязок зі слухачами. Відповідь на поставлені ними питання та інше.

Слухач

Функціональні можливості:

  • управління власним профілем, відновлення паролю, синхронізація із соц. акаунтами.
  • перегляд курсів і методични матеріалів.
  • надсилання практичних та лабораторних робіт. Перегляд оцінки куратором.
  • надсилання творчих робіт. Перегляд оцінки.
  • проходження тестувань і перездач.
  • приватне спілкування з слухачами курсу та куратором.
  • сповіщення на ел. пошту про відповіді на запитання в чаті.
  • перегляд зведеної статистики по курсу.
  • участь у форумі до курсу.
  • участь у вебінарі.
  • календар подій.
Нагору