Робота з системою
DLET (Distance learning environment for teachers)
Основні переваги:
- Дизайн системи адаптивний під всі види пристроїв: комп'ютери, ноутбуки, планшети, смартфони.
- Зручна робота в системі.
- Система структурована і розроблена суто під потреби очно-дистанційної форми ІППО.
- Розмежування прав доступу: адміністратори, куратори, слухачі.
Адміністратор
Функціональні можливості:
- Керування текстовою інформацією на сайті.
- Керування розділом FAQ (для слухачів, кураторів та адміністраторів).
- Гнучке налаштування системи (емейли, прохідні бали, час тестування, ...).
- Введення блогу.
- Управління форумами.
- Управління кураторами і слухачами. Управління адміністраторами (VIP-доступ).
- Можливість авторизуватись будь-яким слухачем чи куратором в системі і побачити систему від імені вибраного користувача.
- Створення курсу поетапне і зручне:
- внесення базової інформації про курс
- завантаження всіх підготовлених матеріалів і їх сортування, групування.
- створення і управління тестуваннями.
- додавання подій в календар.
- На кожен заїзд (період) слухачів створюється ПЕРІОД проходження курсу, де по вже готовому курсу вноситься лише така інформація:
- початок і завершення заїзду, активність даного періоду.
- проставляння дат здачі тестувань і внесених раніше подій в календарі.
- Висвітлення активних періодів проходження курсів:
- перегляд слухачів курсу.
- перегляд успішності проходження курсу всіма слухачами.
- перегляд активності(хронології) проходження курсу.
- загальний перегляд проходження курсу.
- Формування звіту в PDF-форматі проходження курсу за вибраний період.
- Формування звіту в PDF-форматі слухачів курсу з персональними даними.
- Формування звіту в PDF-форматі проходження курсу слухачем за вибраний період.
- перегляд надісланих практичних та творчих робіт.
- зручне модерування форуму.
- перегляд успішності тестування, в тому числі перегляд конкретного тестування слухачем.
- автоматична перездача при незарахованому або непройденому тестуванні.
- ручний дозвіл на перездачу з визначенням термінів.
- Організація вебінарів.
Куратор
Функціональні можливості:
- управління профілем.
- участь у форумах.
- участь у вебінарах.
- перегляд і оцінювання практичних та творчих робіт.
- перегляд списку слухачів курсу.
- перегляд успішності проходження тестування слухачами.
- перегляд активності (хронології) проходження курсу.
- перегляд успішност слухача за вибраний період (можливість формувати звіт).
- зворотній зв'язок зі слухачами. Відповідь на поставлені ними питання та інше.
- сповіщення на ел. пошту про надіслані матеріали від слухачів, питань в чаті, та повідомлень на форумі.
- календар подій.
Кафедрал
Функціональні можливості:
- управління профілем.
- участь у вебінарах.
- перегляд і оцінювання практичних та творчих робіт (вибрані адміністратором).
- зворотній зв'язок зі слухачами. Відповідь на поставлені ними питання та інше.
Слухач
Функціональні можливості:
- управління власним профілем, відновлення паролю, синхронізація із соц. акаунтами.
- перегляд курсів і методичних матеріалів.
- надсилання практичних та лабораторних робіт. Перегляд оцінки куратором.
- надсилання творчих робіт. Перегляд оцінки.
- проходження тестувань і перездач.
- приватне спілкування зі слухачами курсу та куратором.
- сповіщення на ел. пошту про відповіді на запитання в чаті.
- перегляд зведеної статистики по курсу.
- участь у форумі до курсу.
- участь у вебінарі.
- календар подій.